باز شروع کردم

همه چی از اول
دو سال وبلاگ  نوشتم و  خراب شد
حالا از اول شروع می کنم

از کجا شروع کنم؟
آهان
از اون دستبند
همونی که گفتی یه روزی مال من می شه
الان مال منه ولی شکسته
شکستمش چون خودم خریدمش
نه تو
ناراحتی؟؟‌ تقصیر خودته
برو گریه کن
گریه کن چون منو گریه انداختی

اِ اِ جدی داری گریه می کنی؟؟
شوخی کردم...
ببخشید...
بیا چسبوندمش ...
ولی مال تو
من نمی خوامش

اصلاً هدیه!!‌ از طرف من

همون هدیه ای که یه روزی قرار بود واسه من خریده شه...
همونی که روش یه قلبه
قلب من
مال تو
من نمی خوامش ....

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:07 ب.ظ http://katoonichini.blogsky.com

خوش اومدی. مرسی که به وبلاگم سر زدی... بذا یه چیزی بگم... حیف چسب!
اگه دیگه ننویسی هم ننوشته ی! من یکی که تا ته این مدت تو رو فهمیدم. به هر حال از آینده نوشتن خیلی سخته... لینک؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد